zibablogB

مطالب آموزشی پزشکی

zibablogB

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

۱- طراحی فضای بزرگ و کافی : پسر بچه ها به علت بازیگوشی بالاتری که دارند اتاق آنها باید بزرگتر از اتاق دختر خانم ها باشد به این نکته توجه داشته باشید که اتاق خواب پسرانه فضایی برای تخلیه انرژی است، کودک شما با وجود سن کم، باز هم توانایی‌ها و نیازهایی دارد که باید به آنها توجه کنید و مناسب‌ترین فضا و مکان را فراهم آورید.

 

۲- استفاده از رنگ های گرم و شاد : رنگ های قرمز و آبی با تناژهای متفاوت ، رنگهای مناسب برای اتاق خواب پس بچه ها هستند. این رنگ ها گرما و راحتی دلنشینی را برای دکوراسیون اتاق خواب های پسرانه بوجود می آورند و احساسی خوشایند و دلپذیر را برای پسران جوان ایجاد می کند. همچنین از رنگ های روشنی مانند نارنجی و زرد در اتاق خواب خود استفاده کنید که هم گرم هستند و هم نشاط آور. پالت های رنگی سنتی مانند آبی و قرمز با تناژهای متفاوت گزینه های کلاسیک هستند. اما اگر مایل به انتخابی متفاوت باشید، می توانید از سایه های رنگ های پاستل ساده استفاده کنید.

 

۳- استفاده از برچسب و پوستر : آیا تا به حال به تأثیر برچسب و پوستر ها روی دیوار اتاق پسر بچه ها دقت کرده اید؟  البته در انتخاب این پوسترها و برچسب ها نیز باید دقت کافی داشته باشیذ چون بچه ها آنها را الگوی خود قرار می دهند . اگر اتاق خواب پسر شما فضایی سفید و بی روح است می توانید با استفاده از برچسب های دکوراتیو و استیکرها با ارزان ترین روش ایده های جدید و ساده برای دگرگون کردن فضای اتاق در کوتاه ترین زمان بوجود بیاورید و جذابیت بصری به آن ببخشد. این برچسب ها یا پوستر ها می تواند برگرفته از قهرمانان داستان های افسانه ای باشد یا جمله های زیبا و نیروبخش از شخصیت های بزرگ دنیا.

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....

  • ۹۹/۰۳/۱۱
  • سمیرا کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی